KNVB Talent Team

School - Design - Campagne

DROOM, DURF, DOEN

In het eerste half jaar van de derde klas heb ik met 3 medestudenten een campagne moeten verzinnen voor het KNVB Talent Team. De KNVB geeft jongeren op deze manier een kans om een stage te verdienen in de sport wereld. Met deze campagne moesten we dus de doelgroep 'jongeren' zien aan te spreken, zodat de KNVB meer aanmeldingen zou krijgen voor het Talent Team.

We hadden ervoor gekozen om de jongeren op een humoristische manier aan te spreken, zodat het in hun gedachte bleef hangen nadat ze een poster op het station zouden zien. In de voorbij gaande weken zouden we jongeren dan een kaart opsturen, met daarop een zin die aanspoort tot actie ondernemen. Dit zouden dan ongeveer 3 kaarten geworden zijn. De doelgroep zal op een gegeven moment nieuwsgierig worden en gaat kijken wat het precies inhoud, op deze manier zouden de aanmeldingen flink kunnen stijgen.

Project specificaties

Najaar 2014
In opdracht van Fontys Hogeschool Eindhoven
Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
Portfolio